Hulp

Hulp bij ict-problemen

U kunt hulp krijgen bij een probleem met uw computer of (Android-)tablet.
Zo heb ik mensen geholpen bij

Het is wel handig als u precies kunt vertellen wat uw probleem is.
U kunt mij een e-mail sturen of u belt mij even.
Geef dan a.u.b. zo precies mogelijk aan:

  • wat het probleem / uw (hulp-)vraag is
  • wanneer het probleem zich voordoet
  • om welk apparaat het gaat (een pc, laptop, of tablet)
  • met welk besturingssysteem u werkt en om welke versie het gaat:
    bijv. Windows 8.1, Windows 10,

Aan de hand van de door u gestelde hulpvraag en de door verstrekte informatie maken we afspraken:
– we spreken dan een concrete dag en tijd af waarop ik naar u toe kom
– we spreken af wat de condities van de hulpverlening zijn
– de benodigde hulptijd is uiteraard afhankelijk van de aard en ernst van het probleem

Soms kan een probleem ook op afstand worden opgelost door bijv. uw computer via een speciale internetverbinding over te nemen.
Met name tijdens de Coronapandemie heb ik heel veel leden van SeniorWeb op die manier geholpen.
Wie Windows 10 gebruikt, wordt zo geholpen via QuickAssist.
Iemand met Windows 8.1 is te helpen via Teamviewer (als dit tenminste is geïnstalleerd).

Reacties

“. . .Ik ben niet zo goed met computers, maar als Leo iets heeft uitgelegd, dan snap ik het wél  . . .😃

“. . . Leo geeft je tijdens de workshop/cursus praktische uitleg, zodat je er zelf snel mee aan de slag kunt . . .”

“. . . Leo heeft een digitale handleiding samengesteld, die hij voortdurend up-to-date houdt en aanpast aan de workshop/cursus; handig om thuis bij de hand te hebben als je aan je website werkt  . . .”

“. . . Mijn laptop was zó traag geworden, vreselijk. Leo heeft hem toen een grote beurt (APK 😉) gegeven en daarna liep-ie weer als een zonnetje  . . .”